• Pierwszy Dzień Wiosny!
          • Pierwszy Dzień Wiosny!

          • 21 marca nasze przedszkolaki obchodziły Pierwszy Dzień Wiosny. To doskonała okazja, aby wspólnie świętować nadejście tej pięknej pory roku. W tym dniu wszyscy bawili się doskonale. Były tańce, śpiew, zabawy. Przedszkolaki chętnie rozwiązywały wiosenne zagadki, rozpoznawały i układały według kodów – kwiaty, zwiastuny wiosny. Jednak największą atrakcją  był spacer po najbliższej okolicy, spotkanie z Panami Strażakami i palenie Marzanny. Podczas przemarszu dzieci bacznie obserwowały piękno budzącej się do życia przyrody, wypatrywały pączków na drzewach, pierwszych kwiatów. Przywoływały Wiosnę głośnymi okrzykami i piosenkami. Ten dzień z pewnością był dla każdego przedszkolaka radosnym i niezapomnianym wydarzeniem!

            P. Żegleń 

            E. Grygiel

            M. Dryja

        • „GÓRA GROSZA” 2023/2024 ZAKOŃCZONA !
          • „GÓRA GROSZA” 2023/2024 ZAKOŃCZONA !

          • ZEBRALIŚMY BARDZO DUŻĄ KWOTĘ!!!

            PODCZAS  SZKOLNEJ  AKCJI  ZEBRANO  -  972,34 zł

             

            Najwięcej pieniędzy zebrali uczniowie następujących klas:

             

            1. KLASA  III  -  394,75 zł    ( śr. 21 zł na ucznia)  I miejsce
            2. KLASA  VIII -   101,85 zł ( śr. 17 zł na ucznia)   II miejsce
            3. KLASA  VII  - 121,53 zł   ( śr. 8,10 zł na ucznia)  III miejsce

             

            Uczniowie tych klas zostali  obdarowani słodkimi nagrodami.

             

            WSZYSTKIM UCZNIOM I RODZICOM DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W AKCJI

            I WSPARCIE  RODZINNYCH DOMÓW DZIECKA.

             

             M. Duda

            Opiekun  Samorządu Szkolnego

        • Dzień Kobiet
          • Dzień Kobiet

          • Święto Kobiet to wyjątkowy dzień, ważny dla wszystkich kobiet, zarówno tych dużych, jak i małych. Dzień Kobiet, który corocznie obchodzimy w naszym przedszkolu to doskonały sposób do kształtowania u dzieci nawyku obdarowywania upominkami swoich najbliższych. Wiele radości sprawiły dziewczynkom przygotowane specjalnie dla nich zabawy muzyczno-taneczne, własnoręczne tworzenie biżuterii, sesja zdjęciowa oraz stylizacja fryzur. Chłopcy zaś z wielką ochotą przygotowali laurki dla swoich ukochanych Mam. 

            M. Dryja

            E. Grygiel

            P. Żegleń

        • Z wizytą w Domu Seniora „Pogodna Dolina”
          • Z wizytą w Domu Seniora „Pogodna Dolina”

          • 7 marca przedszkolaki z grupy starszej wybrały się z wizytą do Domu Seniora „Pogodna Dolina”. Celem naszego spotkania było przedstawienie programu artystycznego pt. „Wielka podróż z babcią i dziadkiem”.  Nasi mali aktorzy po raz kolejny zaprezentowali swoje umiejętności wokalne, taneczne i recytatorskie. Takie międzypokoleniowe działania przynoszą wiele korzyści: wzmacniają więzi w społeczności lokalnej, wzbogacają procesy uczenia się zarówno dzieci, jak i osób starszych, a przede wszystkim dają radość obu stronom. Wizyta w Domu Seniora była dla przedszkolaków wartościową lekcją wychowawczą, która uczy szacunku i życzliwości, jaką trzeba okazywać osobom starszym.

             M. Dryja

        • IX Wojewódzki Konkurs Piosenki Obcojęzycznej
          • IX Wojewódzki Konkurs Piosenki Obcojęzycznej

          • Dnia 1 marca nasze uczennice: Aleksandra Gugała (kl 8) i Monika Grzebyk (kl 6) wzięły udział w IX Edycji Konkursu Piosenki Obcojęzycznej w ZS nr 3 w Rzeszowie. Konkurs miał rangę wojewódzką pod patronatem Kuratorium Oświaty w Rzeszowie. Nasze uczennice zaśpiewały przepięknie. Ola wykonała utwór Adele „Skyfall” i zdobyła pierwsze miejsce. Monika śpiewała piosenkę Celine Dion „My heart will go on” i zajęła 2 miejsce. Jury oceniało min. poprawność językową i wykonanie.

            Gratulujemy naszym utalentowanym uczennicom i życzymy dalszych sukcesów.

            A. Iskrzycka

        • Zajęcia z robotem Photon 
          • Zajęcia z robotem Photon 

          • W ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości” uczniowie klasy I programują roboty Photon i posługują się programem Photon EDU. Roboty edukacyjne, wyposażone w diody, czujniki, mikrofony i kamerki, angażują uczniów, którzy przy ich pomocy chętniej uczą się nowych zagadnień. Praca z robotem rozwija zdolności logicznego myślenia i analizy. Robot edukacyjny pozwala na zapoznanie się z tym jak funkcjonują nowe technologie. Uczniowie mają możliwość sterowania robotem na odległość i programowania go, przez co mogą zapoznać się
            z bardziej skomplikowanymi mechanizmami z zakresu robotyki i elektroniki. Praca z robotem rozwija kreatywność, myślenie logiczne i abstrakcyjne, a także uczy dzieci dokładności
            i wytrwałości w wykonywaniu zadań. Programowanie robota staje się doskonałą zabawą, poprzez którą łatwiej przyswoić różne tematy szkolne, a także zagadnienia z informatyki. 

             

            Wiemy, że nie każde dziecko zostanie w przyszłości programistą, ale znajomość technologii pomoże mu w dorosłym życiu i przyszłej karierze. Programowanie to rozwój logicznego myślenia, poszukiwanie rozwiązywania problemów i kreatywność. Programowanie to nie cel do którego dążymy. To narzędzie, które chcemy wykorzystać do rozwoju dzieci.

             

            B. Szmuc-Kata